torsdag 19 augusti 2010

Efterlysning!


Dom senaste dagarna har jag haft annat än silver i tankarna.Träffade en mycket intressant tjej under fotbolls VM.Jag befann mig på en pub på Lorensborg i malmö med några goda vänner.Matchen var Ghana vs Uruguay.Dramatik på toppnivå där uruguay till sist sänkte Ghana efter straffläggning.puben var fullsatt och all uppmärksamhet riktad mot storbildsskärmen.Några meter bort fanns en mörk skönhet som levde sig in i matchen, hon satt själv vid bordet och vi började prata lite smått.Efter matchen drog vi vidare ett gäng till möllevången.Jag skulle hem tidigt den kvällen och frågade efter hennes nummer vilket hon inte kunde..jag lämnade mitt nummer och hon ringde ca en vecka senare "hör av dig när du har tid jag vet att du är upptagen"
(den här perioden jobbade jag i snitt 12 timmar per dag)..tanken var att jag skulle spara nummret men råkade radera samtalslistan samma kväll.Så jag tänkte se om bloggen kan vara till nytta.Tjejen i fråga heter Vivian Kibirige och bör finnas i malmö..möjligtvis Stockholm.
Ålder: 29-30 ca.

Den som har ett fungerande mobilnummer till henne får en belöning på 10 silvermynt
(2 kronor med gustav v)total silver mängd 120 gram med ett värde på ca 500 kr.Jag kan också sälja mynten på tradera och sätta in summan om tipsaren hellre vill ha kontanta medel :)
Om det kommer in mycket tips så kommer jag att publicera en del på bloggen så länge det inte är för personliga uppgifter.
Om ni vet något om henne hör av er så fort som möjligt!
Kommentera inlägget eller maila till richard.persson@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Dude... :)

    En snabb sökning leder till hennes profil på facebook, och visst var det en vacker dam du har träffat. Via facebook är det ju en enkel sak att återta kontakten med henne, MEN nu till skälet att jag skriver:

    En sökning på henne via tex google eller eniro, visar nu också ditt inlägg som du just skrivit! Så när hon eller någon annan googlar hennes namn, så dyker den här "silverjägaren" upp. Du har dessutom gått ut med (antar jag) ditt riktiga namn i din mailadress.

    Mina frågor till dig är nu, vill du verkligen berätta för den här kvinnan, som kanske känns som en ängel men som du faktiskt inte känner, att du investerar i silver?

    Vill du verkligen berätta för *vem som helst* i hennes närhet, att du investerar i silver?

    Om du fortsätter träffa henne så sätter du dessutom ett ansikte på ditt namn, och du vet inte vem/vilka som har ett intresse. Nu räknar du visserligen inte alla dina kilon i fysiska kilon, men du kommer ju ändå att samla på dig en hel del pengar som är off-grid, metall som förmodligen kommer att bli extremt åtråvärd och stöldbegärlig framöver.

    Tänk på att i det scenario där guld och silver kommer göra allra bäst ifrån sig, kommer det också att finnas extremt många utblottade, skuldsatta och desperata människor! Så tänk på vilken information du släpper ut om dig själv. Skydda ditt liv, din hälsa och egendom, och även dina relationer. Kvinnor behöver faktiskt inte veta allt...

    Så, tänk på det, och ta hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Tack för en läsvärd och genomtänkt kommentar.
    Hennes facebook profil har jag redan men hon är väldigt sällan online där..och sökningar via eniro,lokaldelen,hitta och lite andra källor har jag också testat.Dom andra bitarna du nämner för närvarande består mitt silverinnehav till 80% av värdepapper innehav och bara en liten del fysiskt ca 2 kilo.Om eller kanske när den situationen du beskriver infinner sig kommer jag vara mer förberedd än dom flesta.Silver är bara en av många faktorer för att skydda sig i en framtida värld där papperspengar upphör att vara en maktfaktor..ett sätt kan vara en tillflyktsort utomlands tex ett land med skyhög arbetslöshet med våra mått mätt.Där lokalbefolkningen redan lärt sig överleva och anpassa sig till situationen.Hur som helst fler tips är välkomna :)// Silversamlaren

    SvaraRadera
  3. Tackar Jimmy för tipset..ett spår som leder mot Stockholm jag kännde till det men har inte hunnit följa upp det..det är tidig morgon i malmö har varit uppe sen 5 i morse och ska snart förflytta mig till västkusten..Göteborg närmare bestämt för årets firmafest :)
    det blir spännande är tillbaka i morgon förmiddag..hoppas på lite mer tips kanske någon som känner henne?

    SvaraRadera